کد خبر 1155081
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
اعتراف سیمئونه به اشتباهش پس از شکست برابر رئال مادرید

سرمربی اتلتیکومادرید به اشتباه خود در دیدار برابر رئال مادرید اعتراف کرد.

به گزارش مشرق و به نقل از آس، اتلتیکومادرید شنبه شب با دو گل مغلوب رئال مادرید شد تا نخستین شکست خود را در این فصل لالیگا تجربه کند. دیگو پابلو سیمئونه پس از این شکست تلخ گفت: رئال مادرید با قدرت بیش‌تری بازی را شروع کرد و دوباره از طریق سرعت و تحت فشار قرار گذاشتن به گل دست یافت. آن‌ها توانستند به گل برسند و شرایط را به نفع خود کنند. ما نتوانستیم به ریتم مورد نظر خود برسیم. در نیمه دوم شروع بهتری داشتیم و لمار می‌توانست بازی را مساوی کند اما این اتفاق رخ نداد و سپس مادرید دوباره کنترل بازی را در دست گرفت. گل دوم شرایط را برای ما بدتر کرد. سائول می‌توانست ما را به تساوی نزدیک کند. ما یک نیمه خوب نبودیم و نیمه دوم بهتر از ۴۵ دقیقه نخست بودیم. 

سرمربی اتلتیکومادرید افزود: مدت زیادی بود که در لالیگا شکست نخورده بودیم. یک روز این اتفاق رخ می‌داد. زمانی که یک تیم برتر است باید به آن تبریک گفت. انرژی زیادی در لیگ قهرمانان اروپا از دست دادیم و سپس در داربی به میدان رفتیم. 

بیشتر بخوانید:

رئال دربی مادرید را فتح کرد/ اتلتیکو سرانجام شکست خورد

سرمربی آرژانتینی در شروع نیمه دوم سه تغییر در ترکیب تیمش انجام داد. او در این رابطه اظهار کرد: سرمربی در برنامه‌ریزی اشتباه می‌کند و به دنبال راه‌حل می‌گردد. سپس سعی می‌کند شرایط را بهتر کند. 

سیمئونه درباره ناراحت شدن برخی از بازیکنان به خاطر تعویض گفت: دلیل ناراحتی را نباید از من بپرسید. عصبانیت‌شان را درک می‌کنم چون می‌توانستند بهتر عمل کنند و دوست دارند ۹۰ دقیقه بازی کنند. من در این‌جا هستم تا شرایط را حفظ کنم و چنین اتفاق‌هایی عادی است؛ چون همه می‌خواهند ۹۰ دقیقه بازی کنند. 

یکی از تعویض‌ها ورود سائول به زمین به جای ژائو فلیکس بود. سرمربی اتلتیکو در مورد این تغییر اظهار کرد: می‌خواستم نیروی تازه نفس به میدان برود، بازیکنی باشد که در میانه میدان بتواند توپ ربایی کند و به تیم قدرت بیش‌تری دهد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس